Tanda Penuaan Pada Wajah

jadi ahli shaklee


Risau tak bila ternampak muka kita sudah mula ada tanda-tanda penuaan? Kulit Kusam tak? Ada tak garis halus di sekitar mata, bawah mata atau sekitar bibir. Ada pigmentasi tak? Itu lah di antara tanda-tanda penuaan. Ianya akan semakin jelas seiring dengan peningkatan usia kita. Perlu Anti Penuaan tak?



Tanda Penuaan

Kulit Semakin Hilang Ketegangan - tidak setegang anak dara sweet 17 :) semakin
meningkat usia kandungan collagen pada kulit  akan semakin berkurang. Paling ketara disekitar leher dan kulit pipi. Kenapa Perlu Collagen?
Kerutan Di Sekitar Mata dan Bawah Mata - apabila kita ketawa ada garis-garis halus disekitar kawasan kening. 
Kulit Kering - jika pemakaian pelembab tidak lagi melembabkan kulit, maka kita harus tahu itu adalah tanda awal penuaan kulit. Kenapa Kulit Kering?
Bibir Kering - bibir akan kelihatan kering dan tidak lagi berwarna kemerah-merahan. Ini disebabkan kandungan collagen. 
Pigmentasi - Perubahan pigmen di sekitar kawasan mata terjadi apabila melanin terlalu banyak terhasil. kulit kita secara berperingkat akan kehilangan elastiknya. Radikal bebas and udara yang tercemar juga boleh menyebabkan collagen and ketegangan kulit beransur hilang.
Pori-Pori Kulit Terbuka- apabila kulit hilang kelembapan, pori-pori kulit akan terbuka. Pada masa yang sama kulit akan menjadi kusam. Mungkin ini boleh membantu

Atasi Kulit Kusam Dan Berbah kepada Kulit Berseri

Nak Kulit Berseri Tak? 

Tau Tak.. Cantik Bermula Dari Dalam?


 Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
[FB] AwetMuda Anggun Menawan
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment