Ada Apa Dengan Vitamin E


Vitamin E memberi kesan dalam pencegahan kepada lebih kurang 80 jenis penyakit. Merupakan vitamin larut lemak yang disimpan di dalam organ badan seperti hati, jantung, kelenjar pituitari, testis, uterus, darah dan otot. Sebanyak  60-70% Vitamin E akan disingkirkan dari tubuh setiap hari. Banyak Khasiat Vitamin E.


Pastikan diet seharian kita ada mengandungi  sumber makanan Vitamin E seperti minyak sayuran, sayuran berdaun hijau gelap, kacang. Di antara lainnya adalah beras perang, makanan daripada jagung, telur, rumpai laut, susu, oat, daging organ, kacang soya, ubi kentang dan gandum. Nak tahu Fungsi Kandungan Vitamin E?


Fakta Yang Kita Perlu Tahu

Lelaki - Lelaki yang mengambil Vitamin E sekurang-kurangnya seminggu sekali akan mempunyai lebih tenaga dalam hubungan suami isteri berbanding yang tidak mengambilnya.
Wanita - Wanita yang mengambil sekurang-kurangnya selama tiga bulan, akan membantu meningkatkan sexual desires untuk hubungan suami isteri. Mengeratkan hubungan suami isteri
Antioksidan – kandungan Vitamin E bertindak menghalang penghasilan radikal bebas akibat tekanan 
Nitrik Oksida – Kandungan Vitamin E membantu pelancaran darah pada alat sulit lelaki dan membantu ereksi yang lebih baik.
Tekanan -  Terbukti Vitamin E membantu lelaki yang sering mengalami tekanan akibat kerja atau masalah kesihatan.
Proses Penuaan – Membantu melambatkan proses penuaan. Dengan pengambilan Vitamin E dapat membantu wajah kelihatan muda dalam masa yang sama mengecilkan pori-pori kulit serta membantu masalah kulit kering.
Vitamin E Yang Asli - Pastikan Vitamin E mengandungi Selenium yang membantu agar penyerapan dengan lebih baik.
Pengambilan Secara Konsisten – Kedutan pada bahagian bawah mata, dan bahagian tepi mata akan beransur hilang jika konsisten dalam pengambilan Vitamin E
Kesihatan - Membantu mengawal kolestrol, baik untuk saraf

Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
[FB] AwetMuda Anggun Menawan
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment