Ciri Kulit Sihat

jadi ahli shaklee


Sayangi diri anda lebih dari orang lain. Ingat tu wahai aweks cun. Keperluan peribadi kita berkait rapat dengan kesihatan kita. Keperluan peribadi adalah seperti rehat yang mencukupi, bersenam dan masa untuk memanjakan diri. Mesti adakan sedikit masa yang berkualiti untuk diri sendiri. Jadikan diri kita magnet untuk menarik orang sekeliling kita kearah kebaikan. Mesti tahu Tips Kekal Awet Muda


Nak Kulit Berseri Tak? Jom kita memanjakan diri dengan perkara-perkara asas di
antaranya seperti menjaga kulit supaya kita mendapat kulit yang sihat. Tau tak... Cantik Bermula  Dari Dalam?

Ciri Kulit Sihat

Bebas Dari Sebarang Masalah 
Teksture Kulit Lembut 
Warna Kulit Tidak Pucat 
Warna Kulit Tidak Terlalu Cerah
Kulit Tidak Kasar
Kulit Tegang Tidak Kendur atau Mengeleber
Kulit Cerah Apabila Bangun Dari Tidur 

Punca kulit muka bermasalah seperti kulit kusam, nampak kurang bercahaya, berjerawat, berminyak adalah sangat berkait rapat dengan gaya hidup kita seharian. 
Gaya Hidup yang tidak teratur memungkinkan diri kita terdedah pada radikal bebas dan sinaran matahari. Pencemaran serta cuaca juga turut menyumbang kepada terhasilnya kulit yang tidak bermaya. Kita mesti ambil tahu tentang Tips Kecantikan Wanita.
Pola Pemakanan yang salah dan tidak sihat akan membantu dalam pembentukan darah yang tidak bersih. Seterusnya ini akan menghasilkan kulit yang tidak sihat. 
Perawatan Muka Penggunaan perawatan muka seperti pencuci, penyegar dan pelembap yang tidak bersesuaian dengan kulit akan membuatkan lapisan kulit mendapat iritasi. 
Sel Kulit Mati Sel kulit mati terkumpul dilapisan permukaan kulit kerana badan kekurangan protein. Protein adalah sumber asas untuk proses penyingkiran sel mati tersebut. 

Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
[FB] AwetMuda Anggun Menawan
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com
 

No comments:

Post a Comment