Nak Kulit Berseri Tak

kulit berseri


Kulit yang cantik adalah menjadi idaman bagi setiap wanita. Termasuk la Puterijamu :) Sebab tu la Puterijamu suka sangat berkolagen :). Itu salah satu cara untuk mendapatkan kulit berseri… Wajah yang segar, kulit nampak halus dan mulus serta penampilan yang ceria. Itu kira perfect package la tu… ohsem kan? 

Jom kita tengok set kulit berseri dari Shaklee. InsyaAllah dengan pengambilan set kulit berseri dari Shaklee ini akan menjadikan kulit lebih berseri, segar, licin dan kurang bermasalah.  Set ini terdiri daripada gabungan 3 vitamin iaitu

Khasiat Set Kulit Berseri

B-COMPLEX – membantu melindungi kulit dari pancaran UV yang menjadi punca kepada kulit kusam atau kerosakan kulit yang lebih serious. Jom... tahu pasal B-Complex.
VITA-C – kulit cerah, melambatkan penuaan, menyekat pembentukan pigmentasi serta merangsangkan pembentukan kolagen. Dengan ini dapat menghalang otot muka menjadi lembik serta bekedut. Tau tak kenapa perlu Vitamin C?
VITA-E – Menjadikan kita nampak muda kerana ia menghalang perkembangan sel penuaan. Mengurangkan kedut, garis halus, parut, akne serta bintik penuaan.
set kulit shaklee

Kombinasi di Antara Vita-C dan Vita-E akan menghasilkan antioksidan yang optimum. Ini sangat bermanafaat untuk menghapuskan radikal bebas di dalam badan kita. Gabungan ketiga-tiga vitamin ini dapat mencegah jerawat serta memudarkan parut jerawat. Pemulihan akan bermula dari dalam. Perubahan yang ketara jika gabungan vitamin ini diambil secara konsistan dan teratur. Belum cuba belum tau dong… :)


Testimoni

Testimoni set kulit Shaklee di antara nya... "Allhamdulillah dengan izin Allah, tak sangka nampak kesan dalam masa 2 minggu... " Jom tengok Testimoni Pengguna Shaklee 

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati banyak kelebihan. Shaklee 100% Semulajadi, Selamat dan Berkesan.

Jangan lupa borak dengan Puterijamu SID 1079295 di puterijamu@gmail.com atau di 013 333 9243 untuk tips kesihatan serta cara pengambilan vitamin untuk kesan lebih optimum.

No comments:

Post a Comment