Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee

jadi ahliMember Kits daripada Shaklee Malaysia... 

Buku Produk yang menerangkan serba sedikit tentang produk serta  kebaikkan produk danBusiness Manual yang mengandungi maklumat  yang diperlukan sebagai pengedar sah Shaklee.


Jadi ahli Shaklee untuk MAKAN SENDIRI? Atau untuk mulakan BISNES? Macam mana nak jadi ahli shaklee? Ini adalah langkah-langkah yang sangat mudah  untuk mendaftar sebagai ahli Shaklee:
1) Maklumat Peribadi : Nama Penuh, IC No. Alamat Rumah, Tel No. Email Address, Name Pasangan, IC No. Pasangan

2) Bayaran Keahlian RM65 (Business Kit) + RM10/RM20 (Pos WM/EM)

3) Bukti Pembayaran *Jika melalui Maybank2U, masukkan email Puterijamu Puterijamu@Gmail.Com atau  WhatSsap  Jumlah:Tarikh:Masa ke 013-3339243

4) Selepas mendapat pengesahan pembayaran, puterijamu  akan daftarkan  anda sebagai ahli Shaklee dalam tempoh 24 jam

5) Akan menerima NOMBOR KEAHLIAN berserta PASSWORD  (* Untuk kegunaan login ke shaklee website)

6) Akan Menerima 'MEMBER KITS'  daripada Shaklee Malaysia.  

Sangat-sangat berbaloi ! Dengan hanya RM65 yuran untuk keahlian seumur hidup…
 jadi ahli shaklee

Kebaikan Jadi Ahli Shaklee... Di antaranya adalah

  • Menikmati harga ahli yang jauh lebih murah dari harga runcit ;  20-25%
  • Membuat pembelian produk secara online
  • Peluang untuk mendapatkan cash rebet dalam bentuk bonus
  • Peluang insentif-insentif lain seperti elaun kereta, seminar dalam dan luar Negara
Berbaloi-baloikan? Sekiranya tertarik dan ingin daftar sebagai ahli Shaklee. Mendaftar di bawah kumpulan kami, secara automatik kita akan diberikan tunjuk ajar dalam selok-belok bisnes Shaklee, tidak lupa konsultasi tentang produk  juga turut diberi. Sebab itu pentingnya memilih PENAJA yang betul kerana jika mendaftar dengan penaja secara membabi-buta, tunjuk ajar yang sepatutnya kita perolehi mungkin tidak akan diberi. Ahli-ahli baru Shaklee akan dimasukkan ke group-group facebook secara ekslusif untuk tentang Shaklee. Semua ini boleh dilakukan melalui internet, as easy as 1,2, 3 :)
Bagi yang ingin memulakan perniagaan secara online, ini adalah peluang yang tidak harus dilepaskan. Kita akan dibimbing dengan cara yang sangat effective. Buatlah pilihan yang bijak dengan memilih untuk daftar sebagai ahli Shaklee dan pastikan kita mendaftar dibawah PENAJA yang dapat memberi sokongan serta bantuan yang sepatutnya kita perolehi.
Jangan lupa borak dengan puterijamu untuk perkongsian tentang kelebihan menjadi ahli shaklee di bawah kumpulan kami di puterijamu@gmail.com atau di 013-3339243...

" Jadi ahli Shaklee di bawah naungan kami, akan berpeluang untuk belajar teknik online marketing secara PERCUMA yang mana kos sebenar adalah bernilai beribu-ribu ringgit! "

No comments:

Post a Comment