Macam Mana Nak Jadi Ahli Shaklee

kelebihan ahli shaklee 

Ternyata kesemua produk Shaklee Always Safe, Always Work, Always Green. Hidup yang sihat adalah suatu perkara yang indah. Apabila sihat kita akan bertenaga dan kelihatan hebat. Sebetulnya Shaklee adalah makanan tambahan  yang telah membantu dalam mewujudkan kehidupan yang lebih sihat. Rasailah kehebatan hidup sihat dengan produk Shaklee. 

Bagaimana ingin jadi ahli Shaklee
Dengan bayaran yuran pernyertaaan sebanyak RM65 kita akan menjadi ahli Shaklee untuk seumur hidup. Atau dengan cara lain kita "boleh jadi ahli shaklee secara percuma" dengan pembelian produk Shaklee sebanyak lebih kurang RM650. Pendaftaran secara online akan diuruskan sehingga selesai. Cukup mudahkan? Atau juga dengan cara mengunjungi mana-mana cawangan Shaklee di seluruh Malaysia. Kita boleh mendaftar sebagai ahli shaklee.

Yuran keahlian Shaklee
produk shakleeDengan pembayaran sebanyak RM65 + RM10 (postage) kita sah menjad ahli shaklee. Yuran keahlian yang dikenakan sebanyak RM65 adalah untuk seumur hidup. Yuran keahlian ini adalah untuk menampung kos business-kit. Business-kit yang mengandungi Katalog, Panduan Produk dan Manual Perniagaan. 
jadi ahli shaklee
Kelebihan jadi ahli Shaklee
Pelbagai ganjaran menarik menanti! Banyak kelebihan yang kita akan dapat dengan menjadi ahli Shaklee semada untuk kegunaan sendiri atau untuk menjana pendapat. Diantaranya:
cara pemasaran online

  • Dapat memberli produk Shaklee dengan harga ahli yang jauh lebih murah dari harga runcit.
  • Pada masa yang sama kita dapat mengumpul point UV (Unit Value) dan ianya boleh ditukarkan dalam bentuk bonus cash. 
  • Shaklee juga menawarkan Car Bonus, Cash Bonus, International trip seperti Umrah dan lain-lain.
  • Perkongsian testimoni, rahsia kejayaan orang ramai dalam perniagaan Shaklee, perkongsian cara pemasaran perniagaan internet yang terkini dan banyak lagi.

Kenapa perlu jadi ahli Shaklee di bawah kumpulan yang betul 
Dengan menyertai kumpulan Shaklee yang betul, kita akan mendapat bimbingan serta sokongan secara berterusan. Bimbingan akan diberi dengan berbagai cara. Kita akan diserap masuk ke dalam kumpulan ahli-ahli yang sudah berjaya. Segala perkongsian tentang pengalaman bagaimana untuk berjaya dan tunjuk ajar untuk lebih berjaya didalam perniagaan internet. Mudah ada menarikkan?
perniagaan internet

  • Coaching secara online - pengendalian kelas dan tutorial akan diadakan secara online dan ianya percuma. Ini adalah diantara salah satu konsep berkerja dari rumah yang amat menarik.  
  • Bimbingan secara teknikal - berpeluang untuk mempelajari rahsia membuat bisnes secara online. Kita akan dibimbing dari segi teknik-teknik perniagaan secara internet yang terkini untuk tujuan membuat pemasaran.

Rasa macam menarik tak? Kalau berminat boleh borak dengan PuteriJamu di puterijamu@gmail.com atau 013 333 9243

No comments:

Post a Comment