Tau tak... boleh jadi ahli shaklee secara percuma


jadi ahli shaklee



Pada kebiasaanya sesuatu atau benda yang percuma mesti menarikan? Nak tau tak, apa benda yang percuma ni.... 


Cara mudah secara percuma
Jom kita tengok. Ada cara mudah jadi ahli shaklee secara percuma. Dengan pembelian produk Shaklee lebih kurang RM680. Sebagai contoh kita membeli 2 botol Vivix atau 3 kotak Collagen Powder Shaklee kita telah layak untuk mendapat keahlian Shaklee atau jadi ahli Shaklee secara percuma.  
* Ingin tau berkenaan Collagen Powder Shaklee? Mungkin ini akan dapat membantu 'Cantik tertarik kau memang d'Bomb
* Vivix? Jom kita kesini 'Cantik bermula dari dalam'

Bagaimana cara yang senang
Cara yang senang adalah dengan membeli produk shaklee secara berkongsi. Kita boleh berkongis dengan kawan-kawan, adik beradik atau dengan jiran. Jika pembelian sebanyak lebih kurang RM680 bermakna kita sudah layak untuk mendapat keahlian Shaklee secara percuma.  Bukan sahaja dapat menjadi ahli shaklee malah kita akan dibayar dengan cash bonus berdasarkan point UV (Unit Value) untuk pembelian yang terkumpul pada setiap bulan. Tanpa mengira jika kita menjadi ahli hanya untuk kegunaan sendiri, dengan setiap pembelian produk Shaklee, kita akan dibayar bonus berdasarkan kepada berapa banyak jumlah pembelian yang telah dibuat pada setiap bulan.   

perniagaan online

Berminat mulakan perniagaan
Kelebihan selepas menjadi ahli Shaklee di Malaysia, kita terus berpeluang untuk memulakan bisness. Tidak perlu ada keraguan atau kerisauan, jika betul-betul dan serius ingin memulakan bisness ada kumpulan yang akan memberi tunjuk ajar serta bimbingan. Perkara yang penting adalah komitmen, kesungguhan serta fokus. Kepada yang berminat untuk memulakan perniagaan mungkin 'Macam mana nak jadi ahli Shaklee' boleh membantu.
jadi ahli shaklee secara percuma


Betul-betul serius
Betul-betul serius ingin memulakan perniagaan?  Atau hanya ingin mendapatkan keahlian secara percuma untuk kegunaan sendiri? Ini adalah masa yang terbaik. Jangan lepaskan peluang yang sudah sedia terhidang :) Dunia tidak ada sempadan bagi yang serius ingin memulakan perniagaan secara online. Bagi yang serius ingin menggunakan produk untuk kegunaan sendiri selamat menikmati harga ahli yang ternyata jauh lebih murah dari harga runcit.


Jangan lupa borak dengan Puterijamu di puterijamu@gmail.com atau 013 333 9243 untuk sebarang pertanyaan atau untuk tips-tips kesihatan

No comments:

Post a Comment