Perlu Anti Penuaan?

anti penuaan


Tubuh kita terdiri daripada banyak sel-sel. Sel-sel ini memerlukan makanan yang seimbang lengkap dengan nutrisi yang diperlukan untuk kekal sihat dan kuat. Tubuh kita secara semulajadi membaik pulih dan menggantikan sel-sel yang telah tua atau mati dengan teratur. Proses penuaan berlaku dengan pantas dan memberi impak yang ketara kepada kesihatan serta penampilan kita secara keseluruhanya.


Di Antara Faktor Penyebab Penuaan

  • Cahaya Matahari ~ pancaran UV merupakan salah satu faktor utama yang memberikan pengaruh kepada proses penuaan secara semulajadi
  • Radikal Bebas ~ benda asing yang wujud di dalam sel-sel badan disebabkan oleh proses pengoksidanan. Sel badan memerlukan oksigen untuk menghasilkan tenaga.  Radikal bebas juga terhasil dengan cara hidup yang tidak sihat seperti diet yang tidak seimbang.  Kenapa Perlu Makanan Tambahan? Juga terdedah kepada persekitaran yang tidak bersih, bahan kimia toksik, asap rokok, bahan pengawit dan juga tekanan emosi. Jadi amalkan Gaya Hidup Sihat.


Oleh itu amat penting untuk kita menjaga keremajaan sel, agar terus sentiasa sihat, sekurang-kurangnya tidak mengalami penuaan sebelum masanya. Tau tak... cantik bermula dari dalam? Di antara produk Shaklee untuk anti penuaan yang suka sangat Puterijamu nak kongsi adalah Vivix. Vivix adalah di Antara produk antioksidan yang terbaik dari Shaklee. Nak tau... Kisah benar testimoni Vivix. Banyak lagi testimoni yang puterijamu kogsikan di FB Awet Muda Anggun Menawan

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati diskaun sebanyak 15 - 25% dari harga runcit serta banyak kelebihan lain. Jom tengok Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee.

[Puterijamu] Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment