Puterijamu Tidak Bermaya



Ramadan Puterijamu sambut dengan sedikit tidak bermaya. Demam punya pasal. Dah 3 kali pergi jumpa Doktor. Tika dan saat menaip entry ni, kepala masih weng, pening tak habis-habis. Tak tau kat mana silapnya. Pening tapi tak pitam. 

Memang terasa badan macam kekurangan oksigen. Mungkin sebab dah lama tak buat yoga. Kurang selera makan sebab mak dengan ayah baru je balik kampong. Jadi makan sorang mana ada selera kan. Ini campur dengan mengada-ngada skit kot. Pada masa yang sama mental rasa macam sedikit bercelaru. Tekanan dengan kerja yang bertimbun-timbun. Tambahan lagi masa pening, kerja datang berlambak-lambak. 

Di dalam keadaan yang puterijamu alami, mungkin ada suplemen Shaklee yang boleh membantu. Jom kita kongsi di antara suplemen yang patut puterijamu amalkan.
Vita-Lea Iron Formula - Mengandungi zat besi yang membantu mereka yang menghadapi masalah kekurangan zat besi
B-Complex berserta Asid Folik - Vitamin B12 mencegah anemia manakala B5 dan B6 membantu dalam penghasilan sel darah merah
Vita-C 500 mg sustained Release - Vitamin C membantu tubuh menyerap zat besi dengan lebih efisyen. Kenapa kita perlu Vitamin C?

Doktor ada pesan dengan puterijamu. Ambil  multivitamin yang ada Iron. Jadi Vita-Lea Iron Formula adalah pilihan yang paling tepat. Vita-Lea adalah Multivitamin dan Multimineral yang hebat sebagai makanan tambahan yang seimbang dan paling komprehensif di dalam sains Shaklee yang mampu dimiliki.


Testimoni Pengguna Vita-Lea Shaklee

testimoni vita leaJom kita tengok di antara pengguna Vita-Lea dari Shaklee, puterijamu ambil 1 biji sehari, untuk gantikan semua multivitamin dan multi minineral yang tak berapa nak cukup dalam diet seharian puterijamu. 

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati diskaun sebanyak 15 - 25% dari harga runcit serta banyak kelebihan lain. Jom tengok Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee.

[Puterijamu] Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment