Khasiat Set Breastfeeding Shaklee

 

Ramadhan Kareem. Kali pertama puterijamu bercakap pasal breastfeeding. Sebab bulan puasa kan, ibu-ibu yang menyusukan anak perlu mendapatkan khasiat pemakanan yang tip top untuk bekalan susu yang mantap dan berpanjangan. Kalau susu makin berkurang, sudah pasti ibu-ibu sedaya upaya mencari jalan untuk menambahkan susu pelbagai cara untuk memperbanyakkan susu badan.

Jom kita share kebaikan serta khasiat set breastfeeding Shaklee. Kebanyakan bagi ibu yang pernah mengambil set breastfeeding Shaklee :
  • Mendapati badan mereka tambah bertenaga
  • Susu badan menjadi  lebih pekat
  • Susu badan mereka bertambah banyak

Tips Yang Perlu Diamalkan

Minum 3 liter air sehari
Pam susu 3 jam sekali
Terus berdoa and bertawakal kepada Nya

Set breastfeeding Shaklee dipakej khas bagi memudahkan ibu-ibu menyusukan. Dengan pengambilan set breastfeeding Shaklee, tidak ada lagi soalan seperti
“Apa supplement terbaik untuk ibu yang menyusukan bayi?” atau “Apa pil penambah susu terbaik?”

Set Breastfeeding Shaklee Mengandungi

Vita-Lea : Multivitamin dan multimineral bagi membekalkan keperluan vitamin dan mineral keperluan harian tubuh.
Vita-C : Penting untuk kesegaran sel, mempertingkatkan imuniti tubuh, mencantikkan kulit dan sebagai antioksidan.
B-Complex : Mengurangkan stress, mengimbangi hormon, membakar makanan menjadi tenaga. Kandungan Asid Folik di dalam B-Complex adalah amat penting dalam penyusuan ibu.
Alfalfa : Digunakan sebagai penambah susu di negara Barat. Di samping itu, kegunaan alfalfa sangatlah banyak kelebihannya.
ESP-Energizing Soy Protein : Membekalkan tenaga segera dan meningkatkan sistem imun, dengan itu ia memulihkan keletihan, migrain, insomnia dan tekanan gejala yang berkaitan seperti kemurungan, kebimbangan, ketakutan dan lain-lain

Pengambilan natural supplement seperti Shaklee bertindak dengan lembut dan sebati dengan tubuh kita. Haruslah para ibu-ibu bersabarlah dan konsisten dalam mengamalkan tips-tips di atas.

Testimoni Pengguna Set Breastfeeding Shaklee

testimoni set breastfeed shaklee
Testimoni pengguna Set Breastfeeding Shaklee di antaranya... "Allhamdulillah susu pun bertambah dan pekat...'" Jom tengok Testimoni Pengguna Shaklee.
testimoni set breastfeed

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati diskaun sebanyak 15 - 25% dari harga runcit serta banyak kelebihan lain. Jom tengok Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee.

[Puterijamu] Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment