Lebih Bertenaga Dengan Performance Drink

performance drink


Apa benda Performance Drink ni? Performance drink adalah pengganti kepada minuman isotonic yang berkarbonat dengan kandungan gula yang berlebihan.  Ujian klinikal membuktikan rumusan ekslusif opticarb dapat meningkatkan tenaga otot sebanyak 6 kali ganda, memberikan dan memelihara serkulasi bendalir di dalam badan. Mempunyai lebih 67% otot glikogen (sumber tenaga) dan menyediakan tenaga dari 3 jenis karborhidrat dengan segera. 

Bersifat isotonic iaitu minuman yang mempunyai jumlah kepekatan karbohidrat yang sama dengan darah. Kesanya dia akan mudah diserap dan sekaligus meningkatkan kadar gula di dalam darah dan kesan daripada pengambilan performance drink, badan akan lebih cergas dan kurang penat. Performance Drink dapat memberi tahap hidrasi yang jauh lebih baik berbanding air biasa.

Kenapa Performance Drink Shaklee
performance drink shaklee

kerana Dapat membekalkan tenaga dan daya tahan badan yang tinggi
kerana Ia terbukti secara klinikal  dapat menyokong tahap hidrasi lebih cepat berbanding air
kerana Performance Drink juga mempunyai
lebih banyak elektrolit dan menyalurkan lebih banyak tenaga berbanding jenama minuman hidrasi lain
kerana Terbukti secara klinikal. Ujian makmal terhadap atlet dengan pencapaian cemerlang menunjukkan yang Performance Shaklee dapat mengurangkan kehilangan bendalir dari badan, memelihara tahap gula dalam darah bagi mengekalkan keupayaan tenaga dan meningkatkan stamina
kerana Tidak berkarbonat dan tidak mengandungi perasa tiruan, pemanis atau sebarang bahan pengawet tambahan

Siapa Yang Perlu Performance Drink

  • Mereka yang mempunyai gaya hidup yang aktif
  • Mereka yang aktif bersukan
  • Sesiapa yang berpuasa
  • Pesakit gout
  • Mereka yang kurang minum air dan sering mengalami dehidrasi
  • Sering diserang sakit kepala atau migraine.
  • Anak-anak kecil yang demam. Dengan sedikit performance drink dapat mengelakkan berlaku dehidrasi serta dapat memberi tenaga segera kepada badan

Testimoni Pengguna Performance Drink Shakee

Testimoni pengguna Performance Drink Shaklee di antaranya... "Allhamdulillah insyaAllah masuk 5 hari dah kita berpuasa...'" Jom tengok Testimoni Pengguna Shaklee.

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati diskaun sebanyak 15 - 25% dari harga runcit serta banyak kelebihan lain. Jom tengok Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee.

[Puterijamu] Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment