Bersahur Dengan Shaklee Pasti Terangkat


Bersahur menjadi satu kemestian setiap kali berpuasa. Kalau tidak, rase dok rok la pepagi esoknya :) Teman setia puterijamu semasa bersahur haruslah E-Soy Protein campur susu campur kurma. Tak kira la kalau terbangun lambat ke, terbangun cepat ke.   Itu lah satu-satu menu yang wajib ada. Jom tengok... Kebaikan dan Kelebihan ESP Shaklee.


Kenapa ESP Untuk Bersahur

ESP atau E-Soy Protein atau Energizing Soy Protein diperbuat daripada serbuk protein berkualiti tinggi yang telah melalui kajian klinikal yang paling banyak.  Kacang Soya Bahaya? Ia mengandungi kacang soya non - GMO dan mengandungi 22 jenis asid amino. Kandungan ESP mengandungi rendah lemak dan rendah kolestrol. Badan kita terdiri daripada sel, otot-otot, kulit, kuku yang mana semuanya berasal daripada protein.
SEL --> TISU --> ORGAN --> SISTEM --> BADAN
Oleh yang demikian protein merupakan sumber yang sangat penting untuk badan. Protein adalah perlu untuk pembentukan sel-sel badan.  Sel yang sihat dapat menghasilkan tubuh badan yang sihat serta bebas dari segala penyakit. Tak perlu tahu lebih pasal kebaikan ESP, harus tahu hanya yang penting, pasti jatuh cinta dilubuk hati yang paling dalam sekali

  • Mengandungi 9 Asid Amino Penting yang tidak dapat dihasilkan oleh tubuh manusia.
  • Diperkaya dengan 5 sumber vitamin dan 4 sumber mineral
  • Satu hidangan ESP bersamaan dengan 2x ganda daging, 4x ganda telur, dan 12x ganda susu
  • Membekalkan 50% daripada Nilai Harian Kalsium untuk menyokong tulang yang kuat
  • Mengekalkan tenaga dalam badan dan menahan rasa lapar kerana ESP membekalkan sumber tenaga berterusan ke dalam salur darah.


Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee bagi menikmati diskaun sebanyak 15 - 25% dari harga runcit serta banyak kelebihan lain. Jom tengok Langkah Mudah Daftar Jadi Ahli Shaklee.

[Puterijamu] Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]

013-333 9243 | puterijamu@gmail.com

No comments:

Post a Comment