Protein Amat Penting

jadi ahli shaklee


Di antara peranan penting Protein adalah untuk membaik pulih tisu serta membina tisu-tisu baru di dalam badan. Setiap sel memerlukan protein untuk menentukan tempoh jangka hayatnya. Ini adalah kerana Protein adalah merupakan bahan utama untuk menggantikan sel yang rosak atau sel-sel yang telah mati. Harus tahu sel kulit kita akan diganti setiap 24 hari.


Peranan Protein Pada Kulit

Collagen Adalah Salah Satu Unsur Protein - Collagen diperbuat daripada protein berserat tinggi yang diperlukan kulit, salur darah, tulang dan gigi. 30% daripada keseluruhan
protein dalam badan adalah terdiri daripada komponen collagen. Perasan tak, otot-otot di bahagian kaki dan tangan akan mula menggeleber apabila usia kita semakin meningkat. Ini adalah salah satu tanda collagen di dalam badan semakin berkurang. Juga Tanda Kulit Tidak Sihat.
Badan Memerlukan Protein Tambahan - Kebiasaan protein yang kita ambil dalan diet seharian mempunyai khasiat protein yang sangat rendah. Ini adalah kerana khasiat Protein hilang semasa dalam penyedian makanan. Jadi langkah terbaik adalah dengan mengambil protein tambahan
Fakta Bukan Auta : Badan memerlukan 9 jenis Asid Amino yang tidak boleh dihasilkan oleh badan. Ianya perlu diambil bersama diet seharian atau makanan tambahan. Asid Amino Penting.


Puterijamu suka untuk berkongsi makanan tambahan yang Puterijamu ambil sebagai sebahagian daripada diet seharian Puterijamu. Terasa kekurangan protein dalam diet seharian. Itu sebenarnya salah satu sebab kenapa Puterijamu ambil makanan tambahan. Kandungan E-Soy Protein atau ESP lengkap dengan 9 Asid Amino. Salah satu lagi adalah Collagen Powder yang merupakan sumber protein diperbuat daripada ikan laut dalam. Collagen yang berkualiti tinggi serta mudah diserap badan. Oleh sebab itu kesan dalam memberi kelembapan dan keanjalan kulit adalah sangat cepat.
Mungkin ini boleh membantu

Kenapa Perlu Collagen

Ada Apa Dengan Kolagen Marin

Jom laaa... Cantik Tertarik Kau Memang D'Bomb!

Kacang Soya Bahaya?

Jom Tengok... Kebaikan Dan Kelebihan ESP Shaklee


Shaklee Independent Distributor [ID No : 1079295]
[FB] AwetMuda Anggun Menawan
013-333 9243 | puterijamu@gmail.com


No comments:

Post a Comment