Jom... Review set pantang Shaklee


set pantang shaklee



Selepas mengadung mesti la bersalin kan :) 40 hari at least mesti la kena berpantang kan? Adalah satu kemistian bagi seorang wanita tercari-cari set pantang. Mesti la nak kena review set pantang yang ada dipasarankan, yang manakah yang paling cun, yang paling menark, yang paling effective, yang paling berbaloi, set pantang yang selamat bagi yang menyusukan anak. Review punyer review... facts yang dapat masa reveiw set pantang shaklee jugak yang menambat hati ambo :)

So jom lihat hasil dari kita review set pantang shaklee. 

  • right after baby keluar terus boleh makan set pantang shaklee, tok payoh tunggu-tungu la deh... nutrisi lengkap dari sumber semulajadi (sesuai untuk ibu yang bersalin normal @ secara pembedahan). 
  • tok sah bimbang la, set pantang shaklee ni selamat untuk baby (bagi yang menyusu badan). so tak akan ada masalah baby cirit birit atau pun demam kuning. 
  • harga berbaloi-baloi. basically boleh makan selama 4 bulan
  • katakan selamat jalan akar kayu ker, air kunyit ker dan sewaktu denganya. masa reveiw set pantang shaklee ni, it's 100% lengkap untuk ibu yang berpantang untuk pulih, kembali slim & kelihatan superb dan dalam masa yang sama memperbanyakan susu ibu.
The result that we got hasil dari review set pantang Shaklee yang paling TERUJA : 
The CORRECT COMBINATION of product suppliment Shaklee benar-benar memenuhi keperluan dalaman 'PEMULIHAN' dan luaran 'PENJAGAAN', 'PENYUSUAN', 'SLIMMING' bagi seorang ibu yang berpantang. 

review set pantang shaklee

Jom kita Review set pantang shaklee yang paling basic

  • Zinc Complex
  • B-Complex
  • Vita-C [Vitamin C]
  • Vita-Lea [Multivitamin with Iron]
  • OsteMatrix [Calcium] 
cara pengambilan set pantang shaklee
Pagi, sebelum breakfast makan 1 biji Zinc-Complex untuk penyerapan yang maksimum [mempercepatkan penyembuhan luka dalaman & luaran, kurangkan keguguran rambut & meningkatkan imunisasi sistem]
Lepas breakfast  makan 1 biji B-Complex [membantu dalam penghasilan tenaga dan anti-stress]
Lepas lunch makan 1 biji Vita-C & 1 biji Vita-Lea [membantu dalam penyembuhan tisu yang luka dan pertumbuhan tisu baru]
Lepas dinner makan 1 biji OsteMatrix [penghasilan susu dan membantu mengatasi masalah sembelit]

** air mesti minum 2-3 liter sehari, jangan lupa ok!

Puas hati tak hasil dari kita review set pantang shaklee ni? As usual jangan lupa borak dengan puterijamu pasal cara pengambilan set pantang shaklee yang betul untuk hasil yang terbaik deh... :) @ nak nak tau full set pantang shaklee...

Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee . Banyak sangat kelebihan.  Shaklee 100% Semulajadi, Selamat dan Berkesan.


Jangan lupa borak dengan Puterijamu SID-1079295 di puterijamu@gmail.com atau di 013 333 9243 untuk tips kesihatan serta cara pengambilan vitamin untuk kesan lebih optimum.

No comments:

Post a Comment