Nak Kempiskan Perut Dengan Shaklee... Cuba Herb-Lax

herblax 

Herb-Lax adalah salah satu produk Shaklee yang hot, ramai peminat you... Aweks-aweks cun yang nak slim meling, yang nak kempiskan perut memang Herb-Lax la menjadi pilihan. Tak risau ambil produk Shaklee ni sebab 100% semulajadi, sentiasa selamat dan keberkesanan terjamin. Kesemua bahan yang digunakan sebagai ramuan adalah hanya yang terbaik.

Apa Itu Herb-Lax

Herb-Lax adalah tergolong dalam kategori julap. Ianya diperbuat daripada hanya bahan-bahan semulajadi yang terpilih. Sangat sesuai untuk mereka yang mengalami masalah pembuangan yang tidak lawas serta sembelit, pesakit gout, untuk pembersihan usus dan juga bagi mereka yang mengalami masalah kulit seperti jerawat. 

Apabila usus kita sihat, penyerapan vitamin yang diperlukan oleh badan akan menjadi lebih cepat dan berkesan. Mungkin ini lebih menarik... Kenapa Perlu Detoks

Kandungan Vitamin Semulajadi Herb-Lax

fungsi herblax

cara pengambilan herblaxRamuan asas Herb-Lax adalah terdiri daripada 9 herba semulajadi yang berfungsi untuk menggalakkan tindakan usus untuk pembersihan yang lembut. Ianya telah terbukti secara klinikal amat sesuai untuk digunakan oleh badan kita walaupun untuk jangkamasa yang panjang. Di antara herba semulajadi itu adalah Senna Leaves, Anise Seeds,  Buckhorn Bark, Licorice Root, Fennel Seeds, Blue Malva Flower, Alfalfa Leaves, Rhubab Root, Culvers's Root

Kelebihan Vitamin Herb-Lax

kandungan herblax Berharga RM52.50 sebotol dengan kandungan sebanyak 120 biji adalah sangat berbaloi. Ini adalah kerana ianya 100% semulajadi, selamat untuk diambil dan keberkesanan terjamin. Kelebihan lain yang ada pada Herb-Lax adalah ianya membantu pergerakan usus menjadi lebih aktif. Membantu pergerakan kembang kucup usus untuk menolak makanan di dalam salur pencernaan. Hasilnya proses perkhumuhan badan akan menjadi lancar.  
Khasiat Vitamin Herb-Lax
khasiat herblax

  • Pembersihan Najis yang Tersekat
  • Mengempiskan Perut
  • Membantu Masalah Sembelit
  • Mempercepatkan Proses Pembersihan Najis yang tersekat atau tersimpan lama di dalam badan
  • Merangsang Pergerakan Usus dengan Mengembalikan Proses Semulajadi Pergerakan Usus
* Ini mungkin menarik... Testimoni Pengguna Shaklee

Cara Pengambilan Herb-Lax

Untuk Menjaga Kesihatan ; 3 Biji Sebelum Tidur - 2 Kali Seminggu
Untuk Bersih Usus, Mengawal Berat Badan, Melawan Kanser ; 2 Biji Sebelum Tidur - Setiap Hari

Tips Kesihatan

  • Pengambilan Herb-Lax akan menampakkan kesan selepas 8 - 12 jam selepas pengambilan
  • Bagi yang mempunyai sistem penghadaman yang lemah akan mengalami cirit birit pada awal pengambilan Herb-Lax
  • Jika mengalami sembelit boleh meningkatkan dos pengambilan dan pengurankan dos jika proses penghadaman kembali normal



Jom join Puterijamu untuk jadi ahli shaklee atau untuk jadi pengedar sah Shaklee. Banyak sangat kelebihan. Shaklee 100% Semulajadi, Selamat dan Berkesan.

Jangan lupa borak dengan Puterijamu di puterijamu@gmail.com atau di 013 333 9243 untuk tips kesihatan serta cara pengambilan vitamin untuk kesan lebih optimum.

No comments:

Post a Comment